Young And Beautiful - Lana Del Rey

无需赘言

了不起的盖茨比

你会中毒在这纸醉金迷的气息中


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

I've seen the world

我已看遍世间繁华

Done it all, had my cake now

历经沧桑,享受甜美果实

Diamonds, brilliant, and Bel-Air now

如今有钻石珠宝,名声显赫,坐拥豪宅

Hot summer nights mid July

七月中旬,炎热的夏日夜晚

When you and I were forever wild

过去你和我放荡不羁无止尽

The crazy days, the city lights

疯狂的日子,在城市霓虹下

The way you'd play with me like a child

你像是小孩子一般和我嬉戏

Will you still love me

你还会爱我吗?

when I'm no longer young and beautiful

当我年华老去、容颜凋零

Will you still love me

你还会爱我吗?

when I got nothing but my aching soul

当我所剩的只是受伤灵魂

I know you will, I know you will

我知道你会、我知道你会

I know that you will

我知道你会

Will you still love me

你还会爱我吗?

when I'm no longer beautiful

当我年华老去、容颜凋零

评论
热度 ( 9 )

© Daissmentii | Powered by LOFTER